Thursday, November 28, 2013

Cara Besarkan Payudara

Cara - cara untuk besarkan payudara n tegangkan payudara supaya kelihatan montok dan cantik...



1) Banyakkan berenang-ia akan melatih otot sekitar payudara.
 
2) Urutan menggunakan minyak sapi-panaskan minyak sapi sampai cair,sapu pada kedua belah buah dada.urutlah membulat dari ketiak menghala ke dalam.Iaiti dari ketiak,naik ke atas,melalui lurah,turun kebawah..jangan salah arah,kalau tak jadi urutan mengecil pulak.buat serajin mungkin,dalam 10minit setiap sesi.
 
3) Tekap buah dada dengan daun sirih yang dilayur dengan bara api,bila daun sirih tu sejuk,ganti dengan yang baru..buat dengan lebih kurang 5-6 helai sirih untuk satu belah.buat la sekerap yang mungkin.
 
4) Sapu  firming cream pada buah dada,dan buat urutan membulat kedalam.tiap2 hari
 
5) Lakukan senaman tangan,buatlah apa jua senaman yang akan menggerakkan bahagian bahu,lengan,dada.Buat regangan dan pergerakan yang melibatkan bahagian atas,sekerap mungkin.
 
6) Amalkan jamu2.Tapi,untuk ibu yang menyusu,toksah harap sangatla berkesan,kene tunggu baby habis menyusu dulu baru boleh makan ubat.
 
7) Pakai pakaian dalam yang menyokong buah dada supaya sentiasa terletak dan tidak cepat kendur.
 
8) Jangan biarkan pasangan meramas terlalu kuat pada buah dada kerana boleh merosakkan tisu buah dada dan mempercepatkannya menjadi lembik.
 
9) Berjalan,duduk dalam posisi yang betul setiap masa supaya badan sentiasa menyokong bebtuk payudara dan mempengaruhi bentuk dan saiz.
 
Berminat untuk dapatkan produk untuk membesarkan payudara sila klik sini 
 
 
 
 Postag: Petua besarkan payudara..teknik membesarkan payudara..cara besarkan payudara..payudara montok dan cantik..payudara besar..